Τετάρτη 18 Μαρτίου 2015

Η Ζωγράφος Λένα Βάκα στην 3η ομαδική έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".


Γεννηθηκα 19-7-1962 στα Τρικαλα , κι απ το 1972 κατοικω στην Αθηνα.
Συζυγος , μητερα , εργαζομενη.....
....Η σχεση μου με τη ζωγραφικη , ειναι σχεση ζωης , και αναζητησης...
...Απο μικρη ζωγραφιζα , παντου......κι εβγαλα την ABC (σχολη ζωγραφικης δι αλληλογραφιας) στα 17 μου...
...Τ ονειρο για την Καλων Τεχνων , το παρεσυρε η ανεμελια της νιοτης...και κατεληξα σε σχολη σχεδιου μοδας , οπου
μετα απο διετη φοιτηση , αριστευσα!...
....Το περασμα των χρονων , με βρισκει να ζωγραφιζω αντιγραφες....να κανω σκηνικα σε σχολικα δρωμενα...να γεμιζω τοιχους παιδικων δωματιων......Αλλοτε , να βαζω τα πινελα και τους καμβαδες , κατω απ το χαλακι  της καθημερινοτητας , της δουλειας , της μανας......
...Ωσπου , λιγα χρονια πριν.....η φλογα αναζωπυρωθηκε......
...Η αγαπη μου για τη φυση και το Σουρεαλισμο , με οδηγουν στη δημιουργια πινακων , δενοντας...
...την ελπιδα με τ ονειρο....τον καμβα με το ξυλο και τα δωρα της φυσης.....

....διακριθηκα , στο παρελθον , σε διαγωνισμους σχεδιου μοδας...
...διδαξα σχεδιο μοδας , στην Φιλιαλ....1983-1985...
.....εχω λαβει μερος σε ομαδικες εκθεσεις , μεταξυ των οποιων...
ΑRT WAY......TIME OF ART.....ΚΑΜΙΝΙ.....ΤΡΑΚΑΣΟΛ.....
...προσφατα , εχω την τιμη , να ειμαι Γενικη Γραμματεας της Πανελληνιας Εταιριας Πολιτιστικων Εκδηλωσεων.....

....και το βιογραφικο συνεχιζεται....
....και η αναζητηση προκαλει......




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου