Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ - ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ 3η ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".



Το πλήρες όνομά μου είναι Ευαγγελία Καραγιαννοπουλου . Γεννήθηκα το 1961 στον Πειραιά όπου και ζω ακομα.
Εργαζομαι ως υπαλληλος στο οδικο τμημα σε μια εταιρεία διεθνων μεταφορων
Η «ασχολια» μου με την τεχνη ειναι σταση ζωης και ειμαι εντελως αυτοδιδακτη.
Η αναζήτηση στην τέχνη της δημιουργίας ξεκινήσε νωρίς , σχεδον απο τα παιδικά μου χρόνια , όταν ξεκίνησα να σχεδιάζω με μολύβι στα τετράδιά μου . Στο ίδιο χρονικό διάστημα δοκίμαζα διαφορετικά υλικά για να δημιουργήσουν διακοσμητικά αντικείμενα , χρηστικά αντικείμενα και μικροέπιπλα .
Η αναζήτησή μου συνεχίστηκε με την ζωγραφική δημιουργωντας γυμνά και άλογα , χρησιμοποιώντας ξηρα παστέλ περισσότερο και λιγότερο αλλα υλικα .
Αργότερα ήρθε στα χέρια μου το μεταλλο ανοίγοντας μου νέους δρόμους .
Άρχισα να φτιάχνω κοσμήματα και διακοσμητικά - χρηστικα αντικείμενα από ανταλλακτικα μηχανων .
Η αναζήτησή μου είναι ατελείωτη καθώς παντα ψαχνω νεες υλες και κατασκευές Τελευταία και πιο ολοκληρωμένη δημιουργία μου είναι οι τρισδιάστατοι  πίνακες με ενα γυναικειο κεφάλι ως κεντρικο θέμα και εξελισει μια ιστορια η ενα χαρακτηρα.
Τα υλικά μου είναι απλα και «ανακυκλωσιμα : υφασμα , χαρτί , χορτο από χαρτί , φυσικό χόρτο , αποξηραμένα φρούτα και λουλουδια , χαρούπια , σαλιγκάρια , ποτ πουρί .....
Και αναζήτησή μου ακόμα συνεχίζεται .. 

ελαβα μερος για πρωτη φορα σε ομαδικη εκθεση  στην Κηφισιά 11-12-13/02/2015 με εικαστικο αντικειμενο (τα κορίτσια μου) και
η δευτερη συμμετοχη μου είναι στην Κυπρο στην 3η ομαδική έκθεση Τέχνη δίχως σύνορα 27-28-29/03/2015 με εργα ζωγραφικης


http://lliasworld.blogspot.gr/ σε αυτό το site  υπαρχουν τα τρισδιάστατα εργα των "κοριτσιων " μου και διακοσμητικα αντικείμενα





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου