Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

7η ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΤΗΣ ΗΡΩΣ ΑΡΜΕΥΤΗ ΣΤΗΝ BLUE IRIS ART GALLERY ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ.


Σας προσκαλώ με μεγάλη χαρά στην 7η ατομική μου έκθεση το Σάββατο 18 Μαίου 2019 στις 8.00 μμ στην BLUE IRIS Art Gallery στην Πάφο.
<< Life Has Colour >> Στη ζωγραφική παρέμεινα αυτοδίδακτη , πειραματίστηκα για καιρό πάνω σε ιδέες και τεχνικές . Το 2003 έκανα την 1η ατομική μου << Πρώτες πινελιές >> Το 2004 έκανα την 2η ατομική μου << Εγκιβωτισμένη αφήγηση>> Το 2008 έκανα την 3η ατομική μου << Ένα βιολί κ ένα φεγγάρι>> Το 2010 έκανα την 4η ατομική μου << Της ζωής το πανηγύρι >> Το 2017 έκανα την 5η ατομική μου <<αναδρομική έκθεση >> Το 2018 έκανα την 6η ατομική μου << Life Has Colour>> Όλες οι ατομικές μου εκθέσεις είχαν αξιοσημείωτη επιτυχία . Έλαβα μέρος σε πάρα πολλές ομαδικές και δικοινοτικές μια και είμαι και η Πρόεδρος του παγκύπριου συνδέσμου καλλιτεχνών ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ . Αυτό το διάστημα ετοιμάζω την νέα μου δουλειά που είναι συνέχεια του<< Life Has Colour>> Θα την εκθέσω στις 17 Μαΐου του 2019 στην Πάφο στην Gallery Blue Iris . Αυτό το διάστημα τα χέρια μου έχουν συνέχεια μπογιές μια και τρέχω να ολοκληρώσω τα έργα μου . Κάποια θα είναι νωπά στην έκθεση μου. Στην έκθεση δεν εκθέτεις τα έργα αλλά τον εαυτό σου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου