Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΜΑΡΜΑΡΑ .


Με την ευκαιρία της έκδοσης του βιβλίου της "Το Τελευταίο Δάκρυ" η συγγραφέας Αφροδίτη Μαρμαρά μας παραχώρησε συνέντευξη μιλώντας μας τόσο για το βιβλίο όσο και για την ίδια. 

κ . Μαρμαρά συστήστε μας το νέο σας βιβλίο

΄΄Το Τελευταίο Δάκρυ΄΄ είναι το πρώτο μου συγγραφικό έργο και κατατάσσεται στην κατηγορία Λογοτεχνία με θεματική κατηγορία  Κοινωνικό Μυθιστόρημα. Έχει εκδοθεί από τις εκδόσεις Ζωή και Τέχνη της συγγραφέας και εκδότριας Κας. Αμαλίας Πικρίδου Λούκα το Οκτώβριο του 2019.
Το βιβλίο μου αποτελείται από 172 σελίδες και είναι στην τιμή των 15.00 ευρώ.
Είναι ένα βιβλίο βασισμένο σε πραγματικά γεγονότα τα οποία έχουν συνδυαστεί με πλασματικά γεγονότα.  Περιλαμβάνει και εμπερικλείει πολλά μηνύματα με τα οποία μπορεί ο κάθε αναγνώστης να κατανοήσει, να ερμηνεύσει με τον δικό του τρόπο αλλά και να μάθει να τα προσαρμόζει στην δική του καθημερινότητα. Περιληπτικά το βιβλίο μου, μας διηγείται την ζωή της Κασσάνδρας, την πρωταγωνίστρια της ιστορίας, πίσω στα νεανικά της χρόνια την δεκαετία του 1970.
Η Κασσάνδρα είναι η πρωτότοκη κόρη μιας ξενιτεμένης οικογένειας από την Κύπρο η οποία μας διηγείται τα όσα απίστευτα και τραγικά γεγονότα συνέβησαν στην ζωή της. Όλα αυτά τα τραγικά γεγονότα περιλαμβάνουν πόνος , δυστυχία , πείνα και αμέτρητα δάκρυα που κύλησαν πάνω στα σκοτεινά μονοπάτια της ζωής της. Η μια τραγωδία συνόδευε την άλλη και η λαχτάρα της Κασσάνδρας για ένα καλύτερο αύριο κρεμόταν από την πίστη της Στο Θεό.

Ποιά ήταν η αφορμή για να ξεκινήσετε την συγγραφή

Η αφορμή για την συγγραφή του βιβλίου μου ήταν η μητέρα μου. Το αναφέρω και στην αφιέρωση του βιβλίου μου ότι αποτέλεσε η αφορμή για την συγγραφή.
Είναι μια πραγματική ιστορία με την οποία μεγάλωσα, ακούγοντας την από μικρή ηλικία εξοικειώθηκα με την πολυπλοκότητα της και πέρα από την πραγματική της υπόσταση, έχει πολλά διδάγματα να δώσει.
Ο λόγος που ήθελα να συγγράψω το βιβλίο μου ήταν γιατί θεώρησα πως ήταν ένας τρόπος να αποδοθεί μια ΄΄δικαίωση΄΄ στα ΄΄θύματα΄΄ της ιστορίας. Ήταν ένας τρόπος να ειπωθεί μια ανείπωτη ιστορία και πραγματικά πιστεύω πως με βάση αυτά, δεν υπάρχουν πιο δυνατοί λόγοι για την συγγραφή ενός τέτοιοι βιβλίου.

Είστε αισιόδοξη ως άνθρωπος; 

Πιστεύω πως ο κάθε άνθρωπος έχει και τα προτερήματα του και τα μειονεκτήματα του. Ένα από τα προτερήματα μου είναι η αισιοδοξία και θετική μου σκέψη. Όσες φορές κι αν με έριξε η ζωή στα πατώματα πάντα έβρισκα την δύναμη να σταθώ και πάλι στα πόδια μου. Πάνω απ’ όλα σκεπτόμενη Το Θεό και την απέραντη αγάπη που μου έχει, όλα τα προβλήματα μου φαίνονται μηδαμινά μπροστά στο μεγαλείο Του και δεν φοβάμαι τίποτα. Οπόταν, ναι, πιστεύω ακράδαντα πως είμαι ένα πολύ θετικό και αισιόδοξο άτομο.


Ποια είναι τα συναισθήματα ενός συγγραφέα όταν βλέπει εκδομένο το πρώτο του βιβλίο;

Το αίσθημα αυτό δεν μπορεί να περιγραφεί με λόγια αλλά πιστεύω αν κοιτάζατε την έκφραση μου και την λάμψη των ματιών μου όταν πρώτο αντίκρισα το βιβλίο μου θα καταλαβαίνατε.
Περισσότερο θα έλεγα πως μέσα μου ξεχώριζε το αίσθημα της ικανοποίησης. Ήταν ένας στόχος ανεκπλήρωτος που μου πήρε πολύ κόπο και προσπάθεια στο να τον ολοκληρώσω και πραγματικά είμαι πολύ περήφανη για τον εαυτό μου.


Ποιόν συγγραφέα ξεχωρίζετε;
Η αγαπημένη μου συγγραφέας την οποία ανάφερα και στο βιογραφικό μου, είναι η Τζάκλιν Ουίλσον. Μια αξιόλογη συγγραφέας βρετανικής καταγωγής της οποίας διαθέτω  ολόκληρη την συλλογή από τα συγγραφικά της έργα. Με τα βιβλία της μεγάλωσα. Θυμάμαι που χανόμουν στις σελίδες των βιβλίων της και ταξιδεύοντας με την δύναμη της σκέψης στον δικό της κόσμο. Είναι πραγματικά απίστευτη.

Πιστεύετε ότι την σημερινή εποχή διαβάζουν οι Κύπριοι και ιδιαίτερα η νεολαία;

Πιστεύω πως ακόμη υπάρχει κόσμος που διαβάζει βιβλία. Άποψη μου είναι πως δεν κάνει μεγάλη διαφορά το αν είσαι μεγάλος ηλικιακά ή όχι, αλλά το κατά πόσο σου αρέσει να διαβάζεις βιβλία. Είναι θέμα χαρακτήρα, είναι θέμα αρεσκείας. Δεν πιστεύω πως τα βιβλία θα πάψουν να υπάρχουν από τις βιβλιοθήκες κάθε σπιτιού.


Ποιά είναι τα επόμενα σας βήματα όσον αφορά την συγγραφή;
Η συγγραφή είναι κάτι που κάνω και μου αρέσει. Το κάνω με την ψυχή μου γιατί μου αρέσει να διατυπώνω τις σκέψεις μου και να προσπαθώ με τα λόγια και με τις λέξεις να διαπεράσω στον αναγνώστη τα αισθήματα που νιώθει ο πρωταγωνιστής της ιστορίας. Είδη έχω ξεκινήσει την συγγραφή ενός δεύτερου βιβλίου. Πιστεύω μέχρι την ολοκλήρωση του θα μου πάρει καιρό καθώς είμαι πολύ επιλεκτική στις ώρες που θα επιλέξω για να γράψω. Θέλω να έχω καθαρό μυαλό, ηρεμία και συγκέντρωση. Εύχομαι να με αξιώσει Ο Θεός να το ολοκληρώσω και να ολοκληρώσω ακόμη έναν στόχο με την έκδοση του δεύτερου μου βιβλίου.



Για παραγγελίες ακολουθήστε τον σύνδεσμο:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου