Παρασκευή 21 Νοεμβρίου 2014

Σταύρος Λοΐζου Πάου – Recycle & Steel Art



Σταύρος Λοΐζου Πάου – 1970

Καταγωγή: Κατωκοπιά - Μόρφου. Μετά την προσφυγιά έζησα στη Σουηδία από το 1975 μέχρι 1980.
Σπουδές: (BA) Bachelor in Business Economics & MBA (Leicester University 1991-95). Κατά την διάρκεια των σπουδών μου στην Αγγλία παρακολουθούσα και επιπλέον μαθήματα μηχανολογίας σε κολλέγιο στην ίδια πόλη.
Επάγγελμα: Διευθυντής στην εταιρεία Alpaco Domica Ltd.
Recycle & Steel Art:
Από μικρή ηλικία αντιλήφθηκα την κλίση μου στο να δημιουργώ ‘περαιτέρω’ τέχνη. Κατάφερα τα τελευταία χρόνια να ικανοποιήσω το πάθος μου και να αναπτύξω την κλίση μου προς την τέχνη, στο βαθμό που πάντα ονειρευόμουν, όταν δημιούργησα τον δικό μου χώρο και το δικό μου εργαστήριο τέχνης. Ένα όνειρο που έγινε επιτέλους πραγματικότητα.
Η Φύση από μόνη της είναι τέχνη, δημιουργεί τέχνη…μια πέτρα, ένα σπασμένο κλαδί, ένας κορμός δέντρου… από την άλλη ο άνθρωπος, μέσα από ομαδική εργασία, παίρνει αυτά που του προσφέρει η φύση και κάνει τις δικές του δημιουργίες…ένα μηχάνημα, ένα εξάρτημα, ένα τηλέφωνο, μία ηλεκτρονική πλακέτα…πράγματα που γίνονται μόνο μέσα από την τέχνη, την ομαδική δουλειά και συνεργασία χιλιάδων ανθρώπων. Πράγματα που κανείς δεν θα μπορούσε να τα κάνει από μόνος του…. Όλα αυτά, είτε είναι από σίδερο, πλαστικό, ξύλο, γυαλί ή άλλο υλικό στα μάτια του απλού κόσμου έχουν περιορισμένο όριο ζωής και φτάνει η στιγμή που τα πετά, δεν τα θέλει. Εγώ βλέπω την προοπτική της ‘περαιτέρω’ τέχνης σε όλα αυτά τα ήδη μεγάλα έργα τέχνης που δημιουργεί η φύση και ο άνθρωπος. Δεν μπορώ και δεν θέλω να πετώ τίποτα. Όλα έχουν την δυνατότητα να γίνουν ΠΙΟ τέχνη και να μην πάψουν ποτέ να υπάρχουν.



1 σχόλιο: