Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Η Δήμητρα Τριχινά εκθέτει στην 3η έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".


Γεννήθηκα  και μεγάλωσα στη Λεμεσό, όπου ζω και εργάζομαι σε ιδιωτική επιχείρηση σαν Γραμματέας.
Από πολύ μικρή μου άρεσε η ζωγραφική. Στο σχολείο Δημοτικό και Γυμνάσιο, έκανα σχέδια στους πίνακες για τις εθνικές γιορτές  ή για οποιοδήποτε θέμα για το σέλοτεξ, με μολύβι, χρώματα ή νερομπογιές.
Η επιθυμία μου ήταν να σπουδάσω ‘Καλές Τέχνες’, αλλά για διάφορους λόγους ακολούθησα τις Γραμματειακές Σπουδές. Εργάστηκα για πολλά χρόνια στη Ξενοδοχειακή Βιομηχανία όπου και εκεί η αγάπη μου για τη τέχνη, πρόσφερε τις ιδέες μου  και κατασκευές μου για τις διάφορες ‘Ειδικές Βραδιές’ τόσο σε αφίσες όσο και σε ξύλινες φιγούρες. Το 1978 έκανα τον πρώτο μου πίνακα με λαδομπογιά, και στη συνέχεια ακολούθησαν κι άλλοι, τόσο για τη διακόσμηση του δικού μου σπιτιού όσο και για φίλους μου. Έχω διακοσμήσει νηπιαγωγείο  με ξύλινες φιγούρες από παραμύθια, επίσης έκανα και για άλλα νηπιαγωγεία   και   προδημοτική,  διδακτικά σχέδια  και παραμύθια σε χαρτόνι και ύφασμα.

Δυστυχώς, διάφορες ασχολίες και περιστάσεις με απομάκρυναν για χρόνια από το αγαπημένο μου χόμπυ, αλλά τώρα με την ένταξη μου στο γκρουπ ‘Εκθεση Ζωγραφικής στο Facebook’, αναζωπυρώθηκε  η επιθυμία μου και  ξανάρχισα  να ζωγραφίζω. Ένοιωσα μεγάλη ικανοποίηση  που για πρώτη φορά ανάρτησα πίνακες και κατασκευές μου δημόσια έστω και ηλεκτρονικά.  Αυτό το γκρουπ ‘Τέχνη δίχως Σύνορα’ μου έδωσε την ευκαιρία όπως και σε πολλούς καλλιτέχνες, είτε επαγγελματίες, είτε ερασιτέχνες, να εκθέσω έργα μου και στην πραγματικότητα στην πρώτη επιτυχημένη πρωτοποριακή έκθεση και στη συνέχεια άλλων εκθέσεων που προγραμματίζονται. Ένα κίνητρο ακόμη μεγαλύτερο για να συνεχίσω να ζωγραφίζω!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου