Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Η ζωγράφος Κυριακή Σαραγγιόλη στην 3η έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".


Ονομάζομαι Κυριακή Σαραγγιόλη και γεννήθηκα στην πανέμορφη Πλάκα στην Αθήνα το 1961.
Μεγαλώνοντας μέσα στα αγάλματα,στο χώρο της παλιάς αγοράς, στην Πλάκα, η ψυχή μου γέμιε με αγάπη για την τέχνη και την ιστορία της.
Πηγή έμπνευσης για μένα, ο τοπος που γεννήθηκα και μεγάλωσα, σε ηλικία 15 ετών έκανα το πρώτο μου έργο, με θέμα τις ομορφιές της Πλάκας.
Στην πορεία της ζωής μου μαθήτευσα δίπλα στο μεγάλο ζωγράφο Δημήτρη Μανίνη, ο οποίος μου έμαθε τις τεχνικές για να εκφράζω τη ψυχή μου στις δημιουργίες μου.
Εχω κάνει εκθέσεις και ατομικές και ομαδικές στην Ελλάδα και στη Κύπρο.
Η ζωγραφική είναι η ζωή μου όλη.Ζω και υπάρχω μέσα απο αυτό.
Τα έργα μου τα δημιουργώ συνήθως πανω σε εφημερίδα, με μια τεχνική που ανακάλυψα μόνη μου στην προσπάθεια μου να δοκιμαστώ σε καινούριες επιφάνειες.
Στα έργα μου αποτυπώνω τη ψυχή μου και τα αφιερώνω σε όλες τις ψυχές της γής

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου