Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Η ζωγράφος Αρετή Κιοσίδου στην 3η έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".


Γεννήθηκα στην εφτάλοφη πόλη των Σερρών , μεγάλωσα από δύο χρονών στη νύφη του Θερμαϊκού , την όμορφη Θεσσαλονίκη ! Από τα μαθητικά μου χρόνια το χαρτζιλίκι μου το έβγαζα πουλώντας στους συμμαθητές μου διάφορα ευφάνταστα μικροτεχνήματα που έκανα μόνη μου . Σπούδασα διακόσμηση εξωτερικού - εσωτερικού χώρου και βιτρίνα καταστήματος στον Οργανισμό Δημητρέλη στη Θεσσαλονίκη το 1980. Παρακολούθησα αρκετά σεμινάρια χειροτεχνίας , ζωγραφικής κλπ . Υπήρξα ανάδοχος κρατικών εργασιών του Υπουργείου Γεωργίας Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος στο κέντρο περιβαλλοντικής ενημέρωσης Τροόδους ,πολλά σπίτια καταστήματα , ξενοδοχεία κ.ά.
 Οργάνωσα την πρώτη μου ατομική έκθεση χειροποίητης πλεκτής εσάρπας το 2004 . Είμαι θαυμάστρια των Αναγεννησιακών έργων , μου αρέσει ο ρεαλισμός χωρίς να απορρίπτω την καλή μοντέρνα τέχνη . Περνώ τον περισσότερο χρόνο μου στο εργαστήρι μου ζωγραφίζοντας αλλά και κατασκευάζοντας διάφορα χρηστικά διακοσμητικά όπως φωτιστικά, καθρέφτες και άλλα ανάλογα με την έμπνευση και ερέθισμα της στιγμής !!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου