Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

ΠΟΙΗΣΗ - ΦΟΥΣΚΟΘΑΛΑΣΣΙΑ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΤΥΜΠΛΑΛΕΞΗ.



Φουσκοθαλασσιά

Ο  ήλιος  ανατέλλει…                                                                                                                               
ησυχία   στη   μαρμαίρουσα   επιφάνεια .
Το   χρωματόμετρο   ανήμπορο  
μπρος   στις   πιτσιλισμένες   προσδοκίες ,
λευκόπλωρα   καραβάκια   γνέφουν   από   μακρυά . 
Η   ατμήλατη   σκιά   μου   παρατηρεί  
κατάπληχτη   από   ασφαλές   κυβερνείο .
Χρυσαφένια   τα   μαλλιά   της   χίμαιρας  
λαμπυρίζουν   στα   διάφανα   νερά ,
ηδύτατες   σειρήνες   τμηματοποιούν  
τον   άνεμο   σε   περίτεχνα   επιτόνια ,
αναρριχώμενοι  οι   αφροί  
τυλίγουν   την   παρθένα   σάρκα   μου .
Αόρατη   η   αγχόνη   καθρεφτίζεται  
στο  μπλε   της   αβύσσου ,
η   ακίδα   της   πυξίδας   αμετανόητος   
σύμμαχος   στα  ύφαλα   της   φουσκοθαλασσιάς .
Ανυπεράσπιστο   το   ταξίδι  μου   
στην   ύπουλη   πνοή   της   ανησυχίας ! 
Αναφιλητά   ναυαγών  προειδοποιούν  
για   την   ετερόφωτη   γοητεία   της   σελήνης… 
Αγέρωχο      θεριό   μπρος   στη    ρόχθο   των   κυμάτων ,  
αναθαρρεύω   στο   ανεξίθερμο   ελάχιστο ,
χάνω   την   κατεύθυνσή   μου   στο   τίποτα .
Η   αναμέτρηση    βίαιη   με   αναγορεύει   απόκληρη ,
το  τρίκαρτό   μου   πολλάκις   ξεβρασμένο  
σ’ αχαρτογράφητες   σκοπέλους ! 
Ο   ήλιος   δύει…
ο   διαστροφικός   χρωστήρας   βουτά  
στον   χυλό    τ’  απολογισμού !
Ασάλευτοι   οι   λεπτοδείχτες  
στην   τραχιά   μαρμαρυγή   των   άστρων ,
ο  θόρυβος   της   απόγνωσης   συνηχεί  
με   τον   δαίμονα   της   πείρας ,
χιόνι   στα   στεγανά   της   μοναξιάς !
Όρθια   στην   προβλήτα   ατενίζω  
το   σκέλεθρο   της   σχεδίας   μου ,
ανάπηρη   η   παρόρμηση   κολυμπά   στα   ρηχά …
Η  παράσταση   έλαβε   τέλος   και   το   τρόπαιο… 
βαρετά   συμπεράσματα !




Ευαγγελία   Τυμπλαλέξη


Γ’  Βραβείο   στον  διαγωνισμό   ποίησης  του  λογοτεχνικού περιοδικού   «Κελαινώ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου