Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Η Αρίστη Χατζησάββα εκθέτει έργα της στην 3η έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".



ΑΡΙΣΤΗ ΧΑΤΖΗΣΑΒΒΑ
Γεννηθηκα στη Παφο οπου ζω και εργαζομαι.
Σπουδασα Διευθυνση Ξενοδοχειου,αλλα πολύ λιγο ασχοληθηκα σ’αυτό το τομεα,αφου προτιμησα να εχω τη δικη μου επιχειρηση υφασματων.
Ειμαι αυτοδιδακτη ζωγραφος και ειχα τη πρωτη μου επαφη με τη ζωγραφικη το 1991,όταν αναζητωντας να βρω τροπους να εκφραστω και να δημιουργησω,εβαλα τις πρωτες πινελιες στο καμβα.
Εκτοτε νοιωθω ότι μεσω της ζωγραφικης βρισκω ηρεμια,και δημιουργω τη δικη μου τεχνη που πηγαζει από τον εσωτερικο συναισθηματικο μου κοσμο.
Πειραματιστηκα με παστελ και καρβουνο,όμως το λαδι ηταν αυτό που με κερδισε,εχοντας τη μη ρεαλιστικη προσωπογραφια και τις φιγουρες σαν κυριαρχο θεμα.
Με μαγευει το εξωπραγματικο,το μυστηριο και αφηρημενο και τα εργα μου κινουνται στη σφαιρα της φαντασιας,αλλα υπαρχουν και  φορες που κανω διαλειμμα σ’αυτό το φανταστικο ταξιδι ζωγραφιζοντας τοπια η λουλουδια.
Εχω συμμετασχει σε διεθνη διαδικτυακο διαγωνισμο ζωγραφικης με το εργο μου“Thoughts”,το οποιο συμπεριληφθηκε στη μικρη λιστα των εργων και ηταν αναρτημενο για μια εβδομαδα στη πρωτη σελιδα του διαδικτυακου περιοδικου www.lifeandartmagasine.blogspot.com, και εξακολουθει να είναι αναρτημενο στη στηλη Winners Art Gallery.
Εχω λαβει μερος σε ομαδικη εκθεση το 2006 στη Στεγη Τεχνων και Γραμματων στη Παφο.
Τον Ιανουαριο του 2015 συμμετειχα σε ομαδικη εκθεση 50 καλλιτεχνων της διαδικτυακης ομαδας ‘Τεχνη Διχως Συνορα’ στη Πυλη Αμμοχωστου στη Λευκωσια.
 Τη Παρασκευη 27 Μαρτιου 2015 θα λαβω μερος στη 3η ομαδικη εκθεση της ιδιας ομαδας ,οπου θα συμμετεχουν 90 περιπου καλλιτεχνες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου