Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

2ος Διαδικτυακός Διαγωνισμός του Περιοδικού Ζωή και Τέχνη - Α' ΕΠΑΙΝΟΣ.



Ονομάζομαι Μαρία Χαραλάμπους Ανδρέου.
Γεννήθηκα το 1971 στη Λευκωσία.  Τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια τα έζησα στον Πεδουλά και τώρα είμαι μόνιμη κάτοικος Λακατάμειας.

Είμαι αυτοδίδαχτη ζωγράφος και ασχολούμαι  με τη ζωγραφική τα τελευταία επτά  χρόνια.

Η αγαπημένη μου τεχνική είναι η ελαιογραφία. Δημιουργώ κυρίως έργα που  εκπέμπουν συναίσθημα είτε με το ύφος του προσώπου είτε με τη γλώσσα του σώματος καθώς επίσης και έργα που αφορούν τη κυπριακή παράδοση,  τοπία, συνθέσεις και προσωπογραφίες.

Έχω λάβει μέρος σε ομαδικές εκθέσεις των επιμορφωτικών του υπουργείου  παιδείας καθώς και σε δύο ομαδικές εκθέσεις που διοργάνωσε το ανοιχτό σχολείο του Δήμου Λακατάμειας , όπου και φοιτώ ανελλιπώς τα τελευταία πέντε  χρόνια.
1η ομαδική έκθεσεη το 2010 με 12 έργα.
2η ομαδική έκθεσεη το 2012 με 15 έργα.  
    

Στις 14 Σεπτεμβρίου 2013 παρουσίασα την πρώτη μου ατομική έκθεση με τίτλο << Ψυχή μου μόνη >> , όπου τα εγκαίνια τέλεσε ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Μεσoαρίας Γρηγόριος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου