Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

2ος Διαδικτυακός Διαγωνισμός του Περιοδικού Ζωή και Τέχνη - Β' Βραβείο.



ΑΘΗΝΑ ΜΑΥΡΗ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Λάρνακα.

Από μικρό παιδί   φάνηκε η αγάπη  μου για τη ζωγραφική. Τελειώνοντας το γυμνάσιο ακολούθησα το κλάδο γραφικών τεχνών και διακοσμησης. Πάντα μου άρεσε στον ελεύθερο  μου χρόνο να ζωγραφίζω ή να ασχολούμαι  με χειροτεχνίες. Τελειώνοντας το σχολειό εργάστηκα  για λίγα χρόνια σαν γραφίστας , μετά  αφοσιώθηκα αποκλειστικά στην οικογένεια μου και στους δυο μου γιους .Τα τελευταια 8 χρονια    παρακολουθω μαθηματα ζωγραφικης.Η Ζωγραφική για μενα ειναι  εσωτερική ανάγκη , μου δίνει χαρα   και ικανοποιηση .Εχω λάβει μέρος σε διάφορες ομαδικές εκθέσεις οι τελευταίες μου συμμετοχές ήταν με την διαδικτυακή ομάδα ΄΄Τέχνη δίχως σύνορα΄΄ στόχος μου είναι να παρουσιάσω την δουλειά μου σε μια ατομική έκθεση. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου