Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

2ος Διαδικτυακός Διαγωνισμός του Περιοδικού Ζωή και Τέχνη - Γ' Βραβείο.

                              "Ελάφια στο δάσος", 100x70
                              Ζωγράφος - Ρούλα Στεργίου.


 Γεννήθηκα στη Θάσο. Είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής Ιωαννίνων του τμήματος Μεσαιωνικών και Νεοελληνικών Σπουδών. Υπηρέτησα ως φιλόλογος καθηγήτρια αρχικά σε σχολεία της πόλης της Καβάλας και στη συνέχεια της Θεσσαλονίκης, όπου διέμεινα επί μία δεκαετία (1982-1992). 
    Η σχέση μου με την τέχνη και ιδιαίτερα με τη ζωγραφική ξεκίνησε πολύ νωρίς. Από τα γυμνασιακά μου ακόμη χρόνια άρχισα να φιλοτεχνώ τους πρώτους μου πίνακες.
    Κατά τη διαμονή μου στη Θεσσαλονίκη διδάχθηκα επί δύο έτη ζωγραφική και φωτογραφία στη ΝΕΛΕ, ενώ παράλληλα παρακολούθησα μαθήματα Ιστορίας της Τέχνης στην ΑΣΚΤ.
    Την περίοδο αυτή το ενδιαφέρον μου για την τέχνη δεν εξαντλήθηκε μόνο γύρω από τα εικαστικά. Ταυτόχρονα έπαιρνα μαθήματα πιάνου καθώς και χορού σε σχολή μπαλέτου. Το 1993 κατατάχθηκα στην ΑΣΚΤ Θεσσαλονίκης, όπου όμως δεν κατέστη δυνατή η φοίτησή μου διότι έν τω μεταξύ αποσπάστηκα από την υπηρεσία μου στην Αμπέτειο Σχολή Καϊρου της Αιγύπτου.
    Στη διάρκεια της παραμονής μου επί μία εξαετία στο Κάιρο (1993-1999) συνέχισα τα μαθήματα πιάνου.
    Μετά τη συνταξιοδότησή μου εγκαταστάθηκα στη Θάσο. Απερίσπαστη πλέον και εμπνεόμενη από ένα μαγευτικό φυσικό περιβάλλον κατόρθωσα επί τέλους να εκπληρώσω το μεγάλο μου όνειρο ως προς τη συνεχή επίδοση και ενασχόλησή μου με τη ζωγραφική,η οποία και νοηματοδοτεί τη ζωή μου.
    Τα θέματα του έργου μου έχουν σχέση με απεικονίσεις τοπίων που προβάλλουν τις φυσικές καλλονές του νησιού μου.Επιδίδομαι όμως και στο πορτρέτο καθώς επίσης και στην αγιογραφία,
αφού η βυζαντινή τέχνη δεν έπαψε να με συγκινεί από την εποχή των πανεπιστημιακών μου
σπουδών.
    Εδώ, στη γενέτειρά μου, με την οικογένειά μου, το σύζυγό μου και το γιο μας μοιράζομαι τις χαρές της καλλιτεχνικής μου δημιουργίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου