Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016

ΜΑΧΗ ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗ - Λόγια του αυτοκινήτου.













Λόγια του αυτοκινήτου
-Κώστα το δυναμώνεις;
-Καλά δεν είναι τόσο;
-Γιατί είναι καλά;
-Τι εννοείς; Τα αυτάκια μου δεν τα λυπάσαι; Το κεφάλι μου; Την ηρεμία μου;
-Όλα αυτά γιατί θέλω δυο σκάλες παραπάνω;
-Μα εσύ δε θες δυο σκάλες, εσύ ασανσέρ θέλεις!
-Θα τελειώσει το τραγούδι και ακόμα θα μουρμουράς χριστιανέ μου!
-Ώχουυυυυ, δε γλιτώνω από τη μουρμούρα σου. Ορίστε να! Καλά είσαι έτσι; Εεεεεεεεεεεεεεεε;
-Γιατί φωνάζεις χριστιανέ μου;
-Γιατί δεν ξέρω αν πλέον μπορείς να ακούσεις κάτι πέρα από δαύτην τη μουσική
-Αμάν βρε Κώστα μου, αμάν!
-Τι αμάν ρε Καίτη; Τι αμάν;
-Ε μα λίγο ρομαντισμό δε διαθέτεις βρε παιδί μου;
-Ρομαντισμός η κώφωσή μου; Ε όχι Καιτούλα μου δεν είμαι διόλου ρομαντικός αν το θέτεις έτσι.
-Ναι γιατί είσαι αλλιώς…
-Καιτούλα φιρί φιρί το πας. Γιατί μου τη λες βρε Καίτη ε;
-Ε μα… εδώ παίζει το πιο αγαπησιάρικο τραγούδι της εποχής και εσύ το λιβανίζεις. Αντί να απλώσεις λίγο το κουλό σου και να με αγκαλιάσεις!
-Τι λες βρε Καίτη! Οδηγώ τόση ώρα και εσύ μου θες και αγκαλιές; Να σκοτωθούμε θες;
-Σιγά βρε Κώστα σιγά! Κάποτε οδηγούσες με το ένα χέρι και το άλλο δεν το ξεκολλούσες από το πόδι μου!
-Εμ, τότε πάλευα ο χριστιανός μπας και με αφήσεις να πιάσω και τίποτε άλλο!
-Α! Δηλαδή τώρα που τα έπιασες όλα πάει ε; Ως εκεί φτάνει δηλαδή ο «ρομαντισμός» σου!
-Όχι, ως εκεί φτάνει πλέον το τύμπανό μου. Να χαμηλώσω τώρα; Τέλειωσε το τραγούδι σου!
-Τέλειωσε; Ορίστε ορίστε! Μιλάς τόση ώρα με την αγριοφωνάρα σου και έχασα όλο το τραγούδι! Τι κατάλαβες, ε τι κατάλαβες;
-Τίποτα δεν κατάλαβα. Χρόνια τώρα το χώνεψα ότι απλά πρέπει να σε ακούω. Το να καταλαβαίνω κιόλας είναι πολυτέλεια.
-Σταμάτα τώρα το αυτοκίνητο! Σταμάτα!
-Τι λες βρε Καίτη μέσα στην Εθνική Οδό;
-Κώστα, σταμάτα γιατί θα ανοίξω τώρα την πόρτα!
-Έλα βρε Καίτη ηρέμησε! Πλάκα σου έκανα!
-Πλάκα μου κάνεις χρόνια τώρα. Μα δε γελάω. Έπαψα να γελάω!
-Τι λες βρε Καίτη, πριν λίγο δε γελάγαμε που σχολιάζαμε τη νέα γκόμενα του γιου μας;
-Είδες; Μόνο τα παιδιά μας, μου δίνουν πλέον χαρά!
-Ορίστε;
-Σταμάτα!
-Άσε κορίτσι μου την πόρτα ήσυχη. Ορίστε ορίστε θα κάνω στην άκρη, περίμενε ντε!
-Πώς με είπες;
-Κορίτσι μου.
-Κώστα μου…
-Τι είναι πάλι;
-Είμαι μπαμπόγρια πλέον και εσύ μες λες κορίτσι σου…
-Αφού είσαι το κορίτσι μου βρε χαζή!
-Άκου Κώστα! Το ξαναβάλαν το τραγούδι μου! Δεν το πιστεύω! Τι τύχη!
-Τι τύχη βρε μπαμπόγριά μου; CD είχα τόση ώρα και μόλις πάτησα το replay. Για σένα το αγόρασα. Για να ακούς στη διαδρομή αυτά τα ψυχοπονιάρικα που σου αρέσουν. Χαζή ε χαζή…



Τζουγανάκη Μάχη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου