Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΠΟΙΗΣΗ - ΜΑΧΗ ΤΖΟΥΓΑΝΑΚΗ,"Ντύσου καλά αγριεύει ο καιρός".



Ντύσου καλά αγριεύει ο καιρός

Αγριεύει ο καιρός καρδιά μου
φόρα με ζεστό πανωφόρι σου
Ντύσου καλά φυλάξου μάτια μου
από του χειμώνα την κακοτοπιά
Κρυώνουν οι ψυχές και ασθενούν
Τα χνώτα μας θολώνουν το τζάμι
και διώχνουν την απέναντι θέα
Ένα δέντρο περιμένει να μας δει
Εκεί έξω ένας κήπος μαραζώνει
Τούτη η παγωνιά αβάσταχτη τόσο
δεν αφήνει μια χαραμάδα ήλιου
Αβάσταχτα και τα όνειρά μας
κρεμιούνται σα λαμπιόνια σβηστά
στους ολόγυμνους τοίχους
παγιδευμένα καιρό τώρα
στον ιστό μιας δόλιας αράχνης
Αγριεύει συνεχώς ο καιρός
ντύσου καλά ψυχή μου γλυκιά
Κοίτα δυο χέρια έχω μοναχά 
μία καρδιά μπαλωμένη και μικρή
σα τρύπιο γάντι στέκω με ντροπή
για να σε κρατήσω ζεστή 
Κοίτα με μία κλωστή κόκκινη
από φθαρμένο πουλόβερ είμαι
Φόρεσέ με να αντέξω.......
.......αγριεύει ο καιρός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου