Τετάρτη 18 Απριλίου 2018

INVITATION - 'LIFE HAS COLOR', IRO ARMEFTI AND STAVROS LOIZOU PAOU.


Θα χαρώ να σας δω στην 6η ατομική μου έκθεση . Παρασκευή 4 Μαίου 2018.
Μετά από τόσα χρόνια που ασχολούμαι με την ζωγραφική …… αποφάσισα , πήρα την παλέτα μου και ξεκίνησα να βάζω χρώματα πολλά , χρώματα έντονα .
Η ζωή παίζει με τις πινελιές των χρωμάτων , επιλέγουμε και παίρνουμε .
Το μαύρο και το άσπρο να φεύγουν σιγά – σιγά και μπαίνει στους πίνακες μου το κόκκινο , το μπλε , το γαλάζιο , το πορτοκαλί , το κίτρινο , το πράσινο και όχι μόνο.
Λατρεύω τα χρώματα.
Τελικά το αποφάσισα και έβαλα το χρώμα στη ζωή μου.
Τα χρώματα είναι ζωή, ομορφιά, ευτυχία, γαλήνη, δημιουργικότητα. Η ζωή είναι μονότονη, καταθλιπτική, μίζερη, ανούσια χωρίς χρώμα. Με το γκρίζο δεν έχω καμιά σχέση γιατί μου προκαλεί κατάθλιψη, το μαύρο το επιλέγω σε εξαιρετικές περιπτώσεις, και το άσπρο πάει με όλα.
Το χρώμα μού δημιουργεί θετική ενέργεια, θετική διάθεση, καλωσορίζει τη μέρα μου ευχάριστα και… καθαρίζει την κατήφεια που έχω κάποτε. Είμαστε όλοι άνθρωποι!


Ηρώ Αρμεύτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου