Τρίτη 24 Μαρτίου 2015

Η ζωγράφος Μυρώ Τζωρτζή - Αμαργιανάκη συμμετέχει στην 3η έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".


Ονομάζομαι Μυρώ Τζωρτζή-Αμαργιανάκη. Γεννήθηκα το 1950 στην Αμμόχωστο της Κύπρου όπου και έζησα τα παιδικά και γυμνασιακά μου χρόνια. Σπούδασα στην Αθήνα Κοινωνική Λειτουργός και εργάστηκα στο Επαρχιακό Γραφείο Ευημερίας Αμμοχώστου μέχρι το 1974. Μετά την Τουρκική Εισβολή βρέθηκα στην Αθήνα. Εργάστηκα, παντρεύτηκα, έκανα οικογένεια, παιδιά, εγγόνια! Ρίζωσα πάνω από σαράντα χρόνια τώρα στην Αθήνα.
Η πατρική μου οικογένεια όμως (Τζωρτζή) βρίσκεται στην Κύπρο, όπως και όλοι οι αγαπημένοι παιδικοί μου φίλοι. Τους επισκέπτομαι όλους συχνά και έτσι είναι σαν να μην έχω φύγει μέρα από την Κύπρο.
Με την ζωγραφική ασχολούμαι ερασιτεχνικά τα τελευταία 8-10 χρόνια, παρότι το είχα πάντα μεράκι αλλά ποτέ δεν είχα τον χρόνο. Είμαι αυτοδίδακτη και πειραματίζομαι με το χρώμα, το φώς, το κλασσικό, το μοντέρνο, το αφηρημένο. Δουλεύω μόνο με λάδι μέχρι στιγμής. Για μένα η ζωγραφική είναι η ξεκούραση, η χαλάρωση, η ικανοποίηση, το αγχολυτικό μου, το αίσθημα της δημιουργίας.
Μέχρι τώρα πήρα μέρος μόνο σε δύο ομαδικές εκθέσεις (το 2014). Η πρώτη με την Ένωση Αυτοδίδακτων Ζωγράφων Λεμεσού στην Λεμεσό (στην τράπεζα Κύπρου) και η δεύτερη πάλι με την Παγκύπρια Εν.Α.Ζ. στην Λευκωσία (στην Πύλη Αμμοχώστου).
Όταν πρόσφατα εντάχθηκα στην διαδικτυακή ομάδα «Τέχνη δίχως Σύνορα» άνοιξαν οι ορίζοντες μου. Ήρθα σε επαφή με κόσμο που ασχολείται σοβαρά και επαγγελματικά με την ζωγραφική, γνώρισα αξιόλογους ανθρώπους και καταπληκτικούς καλλιτέχνες από τους οποίους παίρνω γνώση, συμπαράσταση και φιλία.
Τώρα συμμετέχω στην 3η ομαδική έκθεση Τέχνη δίχως Σύνορα στην Λεμεσό στις 27-28-29/3/2015.                 

        


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου