Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Η αγιογράφος Ειρήνη Βιολάρη στην 3η έκθεση της διαδικτυακής ομάδας "ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ".


Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ

ονομάζομαι Ειρήνη Βιολάρη!
Όταν με ρωτάνε από που κατάγομαι , τους απαντώ από όλη την Κύπρο!!
ο Πατέρας μου από Τσάδα Πάφου., και η μητέρα μου από Δίκωμο Κερύνεια !!γεννήθηκα Λευκωσία , και από τα έξι μου χρόνια μεγάλωσα στην Λεμεσό!!
Από τον καιρό που θυμάμαι πάντα κρατούσα χρώματα και πινέλο στα χέρια μου! Είμαι εντελώς αυτοδίδακτη και δεν είχα ποτέ μου κάποιον να με καθοδηγεί......
Η ζωγραφική , ήταν ,,είναι ..και πάντα θα είναι η μεγάλη μου Αγάπη ,μετά τα παιδιά μου!!
Ασχολούμουν πάντα με ότι έχει σχέση με την δημιουργία ,που αν αρχίσω να γράφω ,δεν θα τελειώσω ποτέ...'έχω τελειώσει σχέδιο μόδας, και για μερικά χρόνια διακοσμήσεις γάμων! όπου τα λουλούδια είναι κι αυτά μέσα στις μεγάλες μου αγάπες!!
Κάποτε ο Θεός όμως έχει τα δικά του σχέδια για μας και δεν το γνωρίζουμε.......έτσι μετά από κάποιες συγκυρίες ,ασχολήθηκα με την εικονογραφία , όπου ήταν καταλύτης για την σημερινή πορεία της ζωής μου!!
Έχω δικό μου εργαστήρι ,όπου διδάσκω Αγιογραφία,και που είναι κάτι που με ολοκληρώνει σαν ύπαρξη!!
Δεν έκανα ποτέ μου καμία έκθεση γιατί δεν με ενδιέφερε ποτέ , όσο κι αν ακούγετε παράξενο....αλλά όμως κάποια στιγμή θα πρέπει να το πράξω, για να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους δικούς μου ανθρώπους και φίλους,που πίστεψαν και πιστεύουν σε μένα ,όλα αυτά τα χρόνια!
Ένα τελευταίο και πιο σημαντικό είναι ότι η μόνη βοήθεια που είχα στην ζωή μου . ήταν και είναι η βοήθεια του Θεού!! 




 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου