Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

ΕΥΓΕΝΙΑ ΠΑΣΙΑ - ΑΦΙΕΡΩΜΑΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ.


Γεννήθηκα στη Λεμεσό όπου έζησα τα παιδικά και μαθητικά μου χρόνια. Παρά την μεγάλη αγάπη και το πάθος μου για τη ζωγραφική σπούδασα τελικά Διοίκηση Επιχειρήσεων και απέκτησα Μεταπτυχιακό τίτλο ΜΒΑ.
 Το   ότι όμως ακολούθησα διαφορετικό επαγγελματικό μονοπάτι αντί της ζωγραφικής,  δεν στάθηκε εμπόδιο στο να συνεχίσω να ασχολούμαι παθιασμένα με αυτήν όπως έκανα από τα μαθητικά μου χρόνια. Το 1994 μετά την ολοκλήρωση των  σπουδών  μου εγκαταστάθηκα στη Λευκωσία όπου έγινα μέλος της Ένωσης αυτοδίδακτων ζωγράφων (ΕΝΑΖ) και παρακολούθησα κάποια μαθήματα ζωγραφικής. Τον Ιούλιο του 2015 έγινα μέλος στην διαδικτυακή ομάδα «Τέχνη Δίχως Σύνορα».
Έχω λάβει μέρος από το 1994 μέχρι σήμερα σε πέρα από 22 εκθέσεις ζωγραφικής οι οποίες πραγματοποιήθηκαν κυρίως στη Λευκωσία. Τα έργα μου είναι συνήθως από ακρυλικό ή λάδι σε καμβά. Η έμπνευση των θεμάτων  και των χρωμάτων που χρησιμοποιώ βασίζεται συνήθως  στον  συναισθηματικό μου κόσμο.

Έργα μου κοσμούν  ιδιωτικές συλλογές κυρίως στη Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου