Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΙΤΣΙΛΛΗΣ - ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΕΧΝΗ ΔΙΧΩΣ ΣΥΝΟΡΑ.


Μιχάλης Πιτσιλλής μέλος της διαδικτυακής ομάδας "Τέχνη Δίχως Σύνορα". Κατάγομαι από την Αθηένου,  Σπούδασα Διοίκηση Επιχειρήσεων και τώρα είμαι Εκπαιδευτικός στα Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης (Κ.Ι.Ε.).  Με την Τέχνη ασχολούμαι από μικρός διότι μου αρέσει πολύ.  Είμαι αυτοδίδακτος και τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι ερασιτεχνικά με την τέχνη του ψηφιδωτού.  Μου αρέσει πολύ η Κυπριακή παράδοση για αυτό αντλώ τα θέματα μου από την παράδοση μας.  Πιστεύω ότι δημιουργώντας έργα από την παράδοση μας  βοηθούμε στο να μην ξεχνιέται από τους παλαιότερους και στο να μαθαίνουν οι νεότεροι.  Η παράδοση μας πρέπει να διατηρηθεί γιατί είναι ένας ανεκτίμητος θησαυρός.   


  

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου